May 19, 2011

yEAh, Im hOMe ...!!! aHAHa

Hello sumer reader setia blog nih,kowg sumer ape kabo?? Masing2 sihat x??! Syukur laa kalau sumer sihat2 ajer. Nak tanye nih,kowg surprize tak nih?? Mane xnye tibe2 jer owner blog nih update blog dia sendiri,tuari bukan main cakap kena tinggalkan segala2nye,last2.. Hhmmm,pelik2 jer owner blog nih tapi yang penting aku xtipu kowg yep.
Okey laa hari nih aku nak open jer secret aku kat korg sume kemane ajer aku pergi sampai heboh satu (1) kampung.Berape bulan yang lepas aku dapat panggilan masok Kem Pusat Latihan Khidmat Negara (PLKN) nih paggilan yang kedua bagi siri 8/2011.So,aku kene laporkan diri and wajib join bende tuh pada 15 May tuari sampai 30 Julai nih,dalam hati aku cakap "Owwh shit,mampos aku gi sane nanti!" Ahaha,terbaek kan =p

^Logo PLKN^

Aku gi laaa kem tuh,tau2 jer aku kene halau balik rumah coz aku memang xlayak pon join sebab ade problem dengan kesihatan sikit.Aku ape lagi melonjak suker lor,kebetulan aku memang xmau join pon kem tuh sebab xtahan wok.Thanks bebanyak lor kat tuhan sebab dah memperkenankan doa aku tuh,aku bersyukur sangat2.Tapi aku rugi jugak xjoin kem nih sebab xdapat belajar and segale pengalaman pahit manis kat dalam tuh.

Kat kem tuh aku dapat laa jugak rase kehidupan bebudak kem selama tiga (3) bulan kat situ walaupon aku cume bermalam satu (1) hari jep. Hhmmm,memang seksa weyh duduk dalam tuh dengan xde members,xde buat activiti best2 pon,suasana menyakitkan mata,tempat kem yang kecik xberapa luas,n macam2 lagi lor.Soal makanan plax dengor2 citer,minggu pertama semua nyer sedap2 masok minggu kedua plax dapat laa makan nasi n lauk2 separuh masak.Xker sakit perut nanti ??!


^Surat yang aku dapat (pakai pos laju meyh)^

Last words,blog aku kini kembali active.Have a great day yer =)

No comments:

Post a Comment