May 26, 2011

pERfUmE2 aRtIS yANg VoGUE ;p

Hari nih aku ade jumpe satu (1) lagi issue menarik perhatian aku kat account facebook aku sendiri. Kowg sekarang nih pakai perfume ape? Pernah xkowg semua teringin nak pakai perfume artis antarabangse yang kowg minat/kenal sangat tuh?!

Kalau aku sendiri mesti lor nak pakai semua perfume artis pujaan aku tuh tapi sayang lor semua perfume2 artis nih kebanyakannye artis perempuan sahaje yang banyak koleksi perfume sendiri,artis lelaki pon ade jugak tapi xramai laa yang ade koleksi perfume macam artis perempuan.Memang jarang lor nak jumpe perfume artis2 lelaki nih an??!

Okey macam biase lor,aku nak share beberapa perfume artis2 antarabangsa yang botol perfume nyer tuh membuatkan aku tertarik sangat2 nak beli walaupon ade seteng2 perfume nih keluaran lama and jagak baru.

^S by Shakira^

^Boho-Chic by Taylor Momsen^

^Heat by Beyonce^

^Outspoken by Fergie B.E.P^

^Royal Desire by Christina Aguilera^

^Forbidden Rose by Avril Lavigne^

^Radiance by Britney Spears^

^Reb'l Fleur by Rihanna^

^Purr by Katy Perry^

^Someday by Justin Bieber^

^Givenchy by Justin Timberlake^
Antara banyak2 nih yang mane satu kowg minat nak pakai? Nih baru jep sikit tau,ade banyak lagi koleksi2 perfume dowg nih cume malas jep nak masokkan bebanyak wat semak jep,ahaha.Tok reader2 lelaki plax,nih laa peluang kowg tok takel lagi rapat lagi hati awex kowg tuh.Bagi ajer perfume artis2 nih guarenttee awex kowg suke lor,makin sayang kat kowg ade lor.

Eeerrrmm,gud luck yep sape yang nak bagi hadiah perfume kat awex2 kowg tuh.Sebelum nih daa penah try,memang berguna pon cara nih kalau kowg xpercaye try laa dulu okey.Tapi kalau ade sesapa yang nak hadiahkan aku perfume2 nih pon ape salah nyer an? Ahaha,,okey laaa semua jumpe lagi nanti okey kalau aku ade time nak update. Adios

No comments:

Post a Comment