May 31, 2011

JoE jONaS iSsUe

^Joe Jonas^

Back to entertainment issue plax,baru2 nih aku ade dapat tau satu lagi gossip pasal Joe Jonas alaa dia nih bekas penyanyi band adik-beradik Jonas Brothers tuh lor. Pada bulan june nih jep Joe Jonas akan meng_release_kan single yang terbaru dia and di_featuring_kan dengan Chris Brown dalam album terbaru dia yang akan datang,Fast Life.

Tajok lagu single pertama Joe nih 'See No More'. Single terbaru dia nih boleyh laa tahan best nyer,yang xboleyh blah nyer keluar2 dari group Jonas Brothers tuh jer terus dapat nyanyi dengan otai. Giler gempak. Tapi an kalau kowg dengor lagu nih betol2 suare dia bila nyanyi dari dulu sampai sekarang memang xde berubah langsong. Macam xkena pulax dengan imej perwatakan dia yang sekarang nih,tengok ajer laa art cover dia kat bawah nih,nampak terlalu matang berbanding suara dia.

^Art Cover Single 'See No More'^

Pape pon all da best to you yep abang Joe. Ceyhwah,Ber_abang2 plax aku nih ;p Pedulikan ajer ape orang nak cakap pasal diri kite nih nak buat macam mane lagi an? Dah manusia perangai suka mengkritik orang jer macam laa diri sendiri tuh perfect sangat,macam seteng2 yang aku kenal tuh... Gggrrrr.. Okey laaa sebelum blah dari sini,aku tinggalkan kowg dengan single terbaru dia nih yang aku sibok2 ketengahkan dari tadi xhenti. Macam biase,hope kowg semua enjoy =)

^See No More^

You hear it, you rate it.
P/S: Jangan lupe ikot on da next issue pasal Justin Bieber & Chris Brown plax,MuAxXx3X..

No comments:

Post a Comment