May 30, 2011

tQ,,aKU aPprEcIAtE sAngAt2...

Hoit semua reader setia blog xsebarapa aku nih,,kowg semua sihat x rini??! Mudah2an semua nyer sihat n happy sentiase macam aku nih lepas ajer bergelar single_mingle,huhuiii =)

Cakap pasal single_mingle nih,baru2 nih aku kan ade wat satu (1) entry pasal ex-lover aku tuh an? Kalau kowg pernah terbace laa,rasenyer ramai daa bace kot sampai heboh satu (1) kampung kat account Facebook tuh. Nih semua atas jasa kowg laa sebab entry tuh mendapat sambutan ramai, thanks bebanyak sebab sudi share2 entry tuh hampir 30 orang yang share kat accout masing2. Mudah2an ex aku jumpe laa entry tuh xpon jantan baru dia tuh biar dua2 benggang macam mane dowg buat aku lagi benggang dengan perangai dowg tuh. Ade jugak suroh aku buat novel pasal stupid love story aku nih,,ahaha. Berdekah aku dengor,pape pon thanks sebab support aku buat novel tapi aku belom ready n xde ilmu dalam pembuatan novel nih lagi.

Aku jugak nak ucapkan terima kasih banyak2 pada semua follower aku yang makin meningkat jumlah nyer. Btw,best ker blog aku nih sampai ramai yang follow plax?? Cerita kat dalam blog nih pon xberapa latest n soo sensasi macam blog2 laen. Nak buat macam mane an? Dah nih dinamakan rezeki blogger nih kata seteng2 reader aku,syukur laa kepada tuhan sebab bagi aku peluang bernilai macam nih tanpa putus. Kowg bila dah follow2 nih jangan pulax tarik diri yep,kalau tarik diri macam mane aku nak cari makan?? Hehehe,gurau jep laaa xmau ambik hati dengan aku yep semua ;p Cool2 ajep sudah okey.

Lagi satu,kat bahagian kanan and kiri blog aku nih aku memang sengaje nak sharekan informasi2 berkaitan dengan hiburan antarabangsa jer. Aku betol2 mintak maap pada sesapa yang mahukan hiburan tempatan nih,aku memang xdapat nak tolong kowg semua. Kalau aku share pasal hiburan tempatan takot kowg semua jemu @ dah tahu lame kot dari aku nih maklom laa kalau dah masing2 duduk dalam area Malaysia nih ramai yang daa tahu ape yang dah jadi kat sini berbanding dengan luar negara sane. Kan dah xbest tuh,betul x??! Lagi sekali aku mintak maap sangat2 yep.

Last word dari aku,hope kowg semua keep following and enjoy semua benda yang aku share kat blog nih okey. Kalau kowg ade cadangan untuk meng_upgrate_kan lagi blog aku nih,kowg boleyh laa tinggalkan cadangan kowg semua tuh kat bahagian comment or kat bahagian chat pada bahagian kiri blog nih okey. Aku akan try sedaya upaya aku meng_upgrate blog nih seperti mana yg kowg cadangkan tapi kalau aku xboleyh buat,aku betul2 mintak maap mungkin benda yang kowg nak tuh xbersesuaian dengan susunan blog nih. Kowg paam kan?? Sampai jumpe lagi semua. Terima kasih banyak2.

No comments:

Post a Comment