May 20, 2011

jEsSiE j iSsUE

^Jessie J^

Kali nih plax aku nak promote seorang penyanyi yang berbakat lagi serba boleh dari Britian.Dia nih dikenali Jessie J atau nama sebenarnye Jessica Ellen Cornish.Jessie jugak ialah penulis lagu Party In The U.S.A. yang pernah di popularkan oleh Miley Cyrus sendiri dan jessie jugak telah mendapat beberapa anugerah melalui lagu yang dia tulis tuh.

Pada tahun 2010 plax,Jessie mengeluarkan album dia yang pertama iaitu 'Who You Are',dalam album nih terdapat lagu2 hits yang best2 contoh nye Do It Like A Dude yang menjadi single pertama dalam album nih.Single yang seterusnye plax lagu Price Tag yang ramai gila2 lagu nih dan yang terhangat sekarang nih plax lagu Nobody's Perfect.

^Jessie J album cover^

Aku mule minat plax dengan Jessie nih lagi2 time dia nyanyi secara live suke betol aku tengok.Betol2 best laa perfomance dia,walaupon dia nyanyi sambil melompat2 n ade sampai baring2 plax tuh tapi suare dia tetap maintain macam suara dia yang original,alaaaa yang kita selalu dengar kat lagu2 dia tuh laa,xde laa sekejap naek sekejap turun macam daa pancit ala2 artis tuh.Kowg paam an maksud aku..??

Kalau kowg semua perasan laaa kan style Jessie J nih mirip2 jep dengan Gaga an??! Dengan style rambut dia,costume pelik2 dia dalam semua video,kowg ade prasan x nih??Hhmmm,pape jer laa pe orang nak cakap yang dia nih same macam Lady Gaga ker Lady Gigi ker Lady tah segala Lady,yang penting Jessie j nih unik and had a vocal yang tersendiri.Tapi yang xboleh bla nyer pasal Jessie J nih dia suke buat funny face kat semua music video lagu dia tuh,kalau xcaye kowg tgok laa sendiri nanti yep =)

Alang-alang aku daa story pasal Jessie J nih aku share laa tiga (3) skali gus Official Music Video dari first single dia sampai sekarang nih semua nye ade kat sini okey.Hope kowg enjoy dengan ape yang aku nak share with uols kali nih yep..Jumpe kowg lagi nanti,bye2..MuAxXx3X

^Do it Like a Dude^

^Price Tag^

^Nobody's Perfect^

No comments:

Post a Comment