May 14, 2011

pEMBeRItaHUaN pEnTINg

Sudah sampai daa time nyer untuk aku pergi buat sementara waktu tinggalkan blog, facebook, twitter, handphone, lappy, lagu2 fav, and sumua benda yang aku miliki sekarang nih.Bunyi nyer macam aku nak mati jer kan??! Aku belom nak mati lagi laa tapi hakikat nyer aku akan kena lalui jugak.

Kemane blogger bwa&es nak pergi smpai tinggalkan segalanya?? Ahaha,yang tuh aku akan story kat korang bila aku daa balik semula okey tuh pon kalau korang setia follow blog aku nih.. Mudah2an uols still keep follow blog nih walaupon informasi kat bahagian kiri and kanan tuh tak ber_ubah2..

Last words,tunggu kepulangan aku untuk more story k...Kalau xsabo sangat,doa2 laaa aku nih cepat balik yer..bye sumer reader setia que,jaga diri tuh bbaek tau.Have a nice day =')

xOXo

No comments:

Post a Comment