May 3, 2011

tHAnKS bEbAnyaK yEp

Aku betol2 mintak maap sebab daa heboh kan story pasal lover aku kat korang sepatut nye hal nih patut di secret kan dari sesape pon.Tapi xpe laa sebab nih pon name nyer blog,suke hati kiter laaa nak tulis pasal pe pon an?? Hhahaaha ;p

Today aku nak ucapkan laaa bebanyak terime kasih kat follow yang baru jer join blog nih sebab aku tengok makin hari makin bertambah plax jumlah follow aku nih seramai 60 follower,aku pon pelik ape jep yang best sangat blog aku nih sampaikan ade peminat yang ramai macam nih sekali ?? pape pon aku bersyukur kepada tuhan sebab memberi aku peluang macam nih.

Blog nih makin lame makin ramai follower tapi income dari penaja xbanyak laaa plax,haish.. Sesekali korg view please laaa click iklan2 kat tepi tuh okey,aku nak jugak tulis citer mahal2 macam nih dengan bergaji ikot standart story nyer gak,,hehhee =p

Okey laaa,,de time lagi aku story lagi yer reader2 kue... keep follow,muaxxx3X

No comments:

Post a Comment