July 24, 2011

pEnyANyI BrItAIn dALAm kEnAngaN

Aku dapat berita nih semalam, kat mana2 semuanyer heboh2 pasal penyanyi yang bermasalah nih. Sedih aku dengor cara kematian dia, muda2 lagi daa meninggal dunia baru jer 27 tahun. Dia memang berbakat besar n banyak kali naekkan nama baek negara kelahiran dia sendiri. Macam kat Malaysia nih yang ibarat macam tuh cume Dato' Siti Nurhaliza jer, sumethin like dats laa.

^Amy Winehouse^

Amy Winehouse or nama penoh dia Amy Jade Winehouse dijumpai meninggal di appartment dia. Dengor citer dia meninggal disebabkan dia ambik alcohol and dadah yang berlebihan, eerrrm kes nih mengingatkan aku kat seorang atress paling aku minat sangat2, Lindsay Lohan. Tapi kematian dia nih belom lagi dapat dikenal pasti lagi disebabkan ape.

Hhmmm, memang sedih atas pemergian dia.. Pape pon, aku share laa lagu2 previous dia yang pernah jadi hits dulu2 tuh, hope kowg enjoy n jumpe lagi on da next issue yup. Jaga diri yaw!!

^Rehab^

^Tears Dry On Their Own^

^Back To Black^

No comments:

Post a Comment