July 9, 2011

pEndAtAng bARu (cLOnE GagA)

Hoit reader2 setia ku, aku betol2 mintak maap sangat2 kat kowg semua sebab daa berkurun aku xupdate citer2 baru. Kali nih aku ade news bout hiburan yang agak menarik, dengor khabar nyer dia nih datang dari Philippines.

Lady Gagita or nama sebenar dia Vinzon Leojay Booc, berasal dari Philippines. Lady Gagita sekarang nih tengah meletop kat Youtube tau dengan video2 parody dia yang diadaptasi daripada penyanyi yang terpengaruh kat dunia nih,Lady Gaga. Daa nama pon Lady Gagita mesti laa ade kene mengena dengan Lady Gaga. Boleyh tahan berani dia nih tiru gaya Gaga tuh tapi video dia memang xboleyh blah walaupon latar belakang video dia x sehebat penyanyi original tapi dia memang kreatif dari segala benda termasok laa persembahan costume sekali.

^Lady Gagita^

Gagita nih sebenarnyer daa lame kenalkan diri dia kat Youtube tuh cume ramai lagi belom tahu kewujudan dia nih, lagi satu dia kat philippines tuh boleyh dikatakan yang Gagita nih sudah sama setaraf dengan Gaga. Wow,hebat2!! Dia nih pon rajin perform kat tempat2 public kalau ade event jer laa, giler ker nak perform kat tempat public tanpa event? Hohoho

Dengor citer plax, akan datang dalam bulan Julai nih Gagita nak releasekan video Judas. Hope video Judas yang akan datang nih okey dari video2 parody dia sebelom nih. Pape pon sebelom aku tinggalkan kowg semua, hope kowg dapat view antara video2 parody yang buatkan Gagita nih jadi popular sampai sekarang ^_^ Enjoy yup...

^Paparazzi^

^Telephone^

^Born This Way^

Lupe plax nak cakap tadi, dalam video2 nih Gagita cume lip sync jer. Lagi 1, dalam video Telephone atas tuh Gagita duet dengan Haronce Knowles (clone Beyonce Knowles)

^Haronce Knowles^

Okey laaa aku nak chow nih... Jumpe lagi on da next issue yup... Aku cayang kowg sampai mati ^_^ Jaga diri tau,hehehe....

No comments:

Post a Comment