July 21, 2011

fLaSH_BaCk CiNtA aKU & dIA

Sorry guys hari nih aku moody sikit, hati aku hancur sebab cinta. Tipu laa kalau hati korg xhancur bila putus cinta an?

Pertengahan bulan nih aku ade kapel dengan sowg nih n baru2 nih jugak aku putus dengan dia. Sedih nyer aku rase, kite orang dapat kapel selama sembilan (9) hari jer. Aku terpakse lepaskan dia pergi sebab family dia suruh tunang dengan pilihan family dia sendiri, that okey laa rase nyer sudah time nyer dia berumah_tangga. Kalau nak tunggu aku dengan dia maybe lame lagi kot, nak buat macam mane lagi an daa xde jodoh aku dengan dia T_T

Mase hari kesembilan lepas dia bagitau aku yang dia akan tunang dengan pilihan family dia, aku sempat tanyer dia lagi sekali bile tarikh aku and dia kapel then dia jawab soalan aku tuh betol tau. Tiba2 air mata aku menggalir, maklom laaa sepanjang aku kapel dengan ex2 aku dulu dowg xpernah ingat langsong tarikh kite orang kapel walaupon lebih sekejap dari ex kapel aku yg baru2 nih. Jujur aku bagitau kowg nih first time aku jumpe lover yang betol2 mati2an kat aku sepanjang aku hidup.

Walaupon aku dengan si dia kapel sekejap, aku akan sentiase ingat jasa baek dia and pengorbanan cinta dia terhadap aku sepanjang aku n dia kapel. Thanks bebanyak sebab jaga aku dengan baek and sentiase ambik berat pasal aku dengan ape cara sekali pon xkira time susah and senang. Memang susah sekarang nih nak cari person macam dia tuh and aku bersyukur xterhingga diberi peluang kongsi kasih sayang n masalah dengan dia. Hope dia bahagia disamping future fiancee sampai akhir hayat dia, amin =')

Hope kowg bersyukur dengan takdir jodoh yang tuhan bagi kat kowg tuh, kalau xbahagia pon korg redha jer n kuatkan semangat korg untuk xputus asa. Thanks bebanyak yer sebab sudi bace entry kali nih walaupon bosan gilax2, keep follow informasi2 kat blog nih yup tQ ^_~

2 comments:

  1. sedih je baca entry ni.. nak nangis!! qayyum tk pe..bleh cover..cuz 9hari..wan da 2bulan.. =(

    ReplyDelete
  2. sabar ye awak.... ada hkmah d sbalik kjdian.... mgkin ALLAH nk gnti kn yg lbih baik dri 2... insyaALLAH...

    ReplyDelete