July 29, 2011

aRtIS lElaKi tEmPAtAn TeRBAek dArI laDaNG

Assalamualaikum semua hehehe, hari nih aku nak share pict2 artis lelaki yang paling hot kat Malaysia nih. Opps...!! Belom pape aku nak bagitau kowg yang entry kali nih is entry for da first time nyer pasal artis tempatan ;p

Okey laa, now aku nak bagitau kowg antara artis2 lelaki Malaysia yang paling hot n good_looking pada pendapat aku (feelin: gedix)...

^Awi Rafael^

^Nazim Othman^

^Aeril Zafrel^

^Ashraf Muslim^

^Shahz Jaszle^

^Shahir AF8^

^Iqram Dinzly^

^Nashrin^

Eerrrm, sudah2 laaa dulu buat mase nih. Sebenar nyer ramai lagi kot nak share kat sini tapi yang nih jer paling aku berkenan sikit berbanding yang laen lolz ;p Semua2 nih pade pendapat aku antara artis2 lelaki Malaysia yang paling hot and good_looking xtau laa pendapat kowg semua plax an, okey laa jumpe lagi on da next issue yup bebeyh, malas nak explain banyak2 nanti aku stress citer panjang2 nih hohoho. Jaga diri tau MuAxXx >_<

No comments:

Post a Comment