March 22, 2016

pROjEcT pENcArIAn HerO OvEn TV3 MalAySIA

Hello gais, ape kabo semua ?! Serius lama gila tak jumpa kowg semua.. Rindu plak rasa (Ade yang rindu kat aku tak ??! Ehhh) =p
 
Okeyh, hari nih aku just nak update pasal contest yang aku join... Kalau kowg tau, kowg ade tak bukak TV3 baru-baru nih ?? Haaaaaaaaa mesti kowg daa dapat agak an aku join contest ape ??! =)
 
Yups,, aku join contest nih
.
.
.
 
^Terma & Syarat^
 
Aaaaaaaaaaaarrrrrrrgggggggghhhhhh,, I know right !! Tapi tuh laaa, aku ade langgar sikit peraturan contest nih hhmm =(
 
Kowg akan tau ape syarat-syarat yang aku langgar toh kejap lagik, ape-ape pon aku rasa enjoy bila join contest nih. Banyak benda aku belajar time menyediakanz manisan nih daripada members aku and diri sendiri walaupon cuma manisan bodoh-bodoh jak (*Aku tengok orang laen buat manisan semua nyer gah-gah and hebat-hebat daripada aku) T..T
 
Nih bideo penyertaan aku, harap kowg semua enjoy and gelak laaa sampai pecah perut yups =)
 
^Bideo Aku Buat Manisan Semegah Tuan Nyer^
 
Amacam ?? Kowg mesti jumpa banyak silap yang aku buat dalam bideo nih... Mati laaa nakkk,, Aku maen hentam keromo jak... Its okeyh laaaa, lagi pon aku buat cuma suka-suka and try pengalaman join contest yang macam nih..
 
Bak kata orang, tuah ayam nampak pada kaki nyer.. Tuah manusia siapa jak yang tahu ? Mana laaa tau, kalau ade rezeki ade laaa.. Kalau tak ade tuh cuba laaa lagik sampai berjaya..
 
Okeyh laaa geng, penat laaa nak menaip non stop.. Cukop laa sampai sini seja, aku rasa nih pon daa panjang aku membebel pasal benda nih.. Thank you for those yang sentiasa support and wish me luck... Aku hargai sangat-sangat, Luv you guys, MUAXXXXXXX
 
P/S :: Baru lima (5) hari upload bideo, orang yang view daa cecah sampai 100+ (First time happen in my whole life)

No comments:

Post a Comment