March 23, 2016

kAi MohAMaD kEpAdA JiMmY MOhAMaD

Assalamualaikum semua, okeyh gaiss hari nih aku nak story sikit pasal tajuk beso kat atas toh.. Seperti mana yang kowg semua tahu, Kai Mohamad ialah nama yang aku kerap guna kanz kat mana-mana laman social macam Instagram, Facebook, WeChat (*Kowg namakan sendiri)
 
^ HEADER BLOG AKU YANG LAMA ^
 
Jadi sekarang nih Kai Mohamad telah pon officially bertukar kepada Jimmy Mohamad pulak... Says hello guys to Jimmy Mohamad and goodbye Kai Mohamad..
 
^ HEADER BLOG AKU TERKINI ^
 
Mungkin kowg ade terlintas sikit pertanyaan kenapa an ??! So aku ade jawapan nyer...
 
Kenapa Jimmy Mohamad ??
Okeyh, Jimmy sebenar nyer aku dapat nama nih masa aku sambung study kat Shah Alam dulo-dulo.. Bebudak kat sana kata rambut aku daa macam watak kartun Jimmy Neutron dan Mohamad tuh plak aku ambik dari nama aku sendiri. Dari situh laaa aku dapat nama Jimmy Mohamad nih =)
 
Kenapa tak guna pakai lagik Kai Mohamad ??
Dats so easy, sebab nama tuh macam daa tak berapa komersial HAHA.. Harap Jimmy Mohamad boleyh pergi jaoh daripada Kai Mohamad... Amin-amin... Cita-cita tinggi kata nyer =P
 
Okeyh laaa,, ituh seja yang aku boleyh smpaikanz hari nih... Ape pendapat kowg tentang header blog terbaru aku nih ?? Concept and themes tetap sama cuma ubah sikit penampilan nyer HAHA yang laen tetap sama...
 
Sebarang feed back please let me know kat mane-mane laman social yang kowg daaa follow or add yups (*kat comment bawah nih pon boleyh ataupon kat ruang sembang-sembang belah kanan toh) =)

1 comment: