April 15, 2012

aRtIS nIH sONgSaNG Ka ??!

Assalamualaikum readers2 blogku sekalian. Aku rase macam daa lame sangat xupdate blog nih an? Sapa2 yang tertunggu2 n tercari2 blog aku selama nih, aku betol2 mintak maap sebab aku daa jarang update maklom laaa sejak kebelakangan nih aku selalu sangat moody.. Stress laa katakan huhuii (moody sebab cinta), daaa lupekan jer laaa...

^Lambang sokong hubungan Songsang^

Balik pada topic, hari nih aku terjumpa satu (1) picture artis tempatan and artis negara jiran dari Singapura snap gambar nampak mesra sangat2 Haish.. So, nih picture nyer...

^Cer teka siapa?^

Haha gotha, aku tau laaa nih picture candit yang saje2 jer snap.. Xkan laa orang daa berbini jadi gay plak an? Aik, sape tau an? Boleyh jadi ape, ade orang daa berbini pon nak jadi songsang.. Aku pernah jumpe okeyh...

Hhmmm entry aku kali nih bukan nyer nak menuduh yang artis kat atas tuh gay, aku just nak kongsi jer dengan kowg semua... HEHE =)

No comments:

Post a Comment