March 10, 2012

kISaH yAng bErlAkU DI aCcOunt #TwItTEr aKU

Kali nih punyer issue plak aku nak share pasal pelakon lelaki tempatan kita nih. Ini bukan nyer gossip k, nih just satu (1) kebanggaan aku sahaja ;p

Ape yang aku banggakan sangat tuh? Hhmmm jangan jelous dengan aku yer semua followers dengan benda nih ...

^Baca yang di_highlight_kan tuh^

Kalau still xberapa jelas, scroll kebawah =)

^Zoom in^

Arrrrrggh, I know !! Hehehe.. Betapa bertuahnyer tweet aku #IqramDinzly balas ngeee~
Sebenarnyer aku tengah fighting dengan budak Twitter aku, cakap pasal si Dinzly nih betol2 gay or x? (Aku beating berani mati weyh, siap mention name dia banyak kali k).. Last2, just tuh jer yang Iqram balas lolz..

Kata2 akhir dari aku, sape2 yang ade account Burung Biru tuh (Twitter laaa) tolong laa follow aku yer, insyallah aku akan follow korang balik =)

^Page account #Twitter aku^
(taip kat seach @xQayyuMx)

Semoga berjaya jumpe account aku tuh yer.. Perrrggh, xboleyh blah laa !! HAHA aku bersyukur sangat2 sebab dia laa artis yang first balas n mention tweet aku balik, thanks banyak2 yer #IQ... Love you a lot dude, you're rocks !!!

No comments:

Post a Comment