March 25, 2012

DatEs cOupLE

Haha dates?? Erm ape best sangat keluar dates nih erk?? Kowg semua jangan terkejut plak, aku nih memang xpernah keluar date dengan mana-mana bekas kekasih aku sebelum nih, tau2 jer daa putus erm.

Terasa nak cuba keluar gi date tuh ada laa jugak tapi aku nih kira layak ker nak keluar dates? Hhmmm, aku cuma takut lepas keluar dates dengan aku nih jer dia terus xnak keluar dengan aku nih lagi HAHA (aku sedar laa aku nih not gud_luking + kusut_masai + gemox plak tuh)


By the way, aku masih single sampai sekarang (hampir bebulan aku xde kekasih).. Aku harapkan cinta pada sorang nih tapi lepas aku luahkan perasaan cinta aku pada dia, erm dia just biase2 jer macam person xade perasaan langsung. Agak kecewa jugak laa, erm padahal masing2 sayang n suke antara satu (1) sama lain =(

No comments:

Post a Comment