March 29, 2012

1 DAy bERsAMa eX cLAsSMAtE

Hai semua, ape kabo? Thanks bebanyak sangat2 buat semua yang still follow blog nih yer =')
Okeyh! Hari nih aku just nak share moment satu (1) hari bersama bekas salah sowg classmate zaman aku sekolah menengah dulu2.

Nama diberi Nur Ain Nabila, dia nih seorang yang periang sangat kadang2 tuh dia nih nampak macam terencat sikit tapi memang syok gilax members dengan dia sebab dia nih jenis yang open minded n matang lolz ;p

Hari nih jer aku dengan dia keluar gi jalan-jalan kat bandar habiskan Voucar Buku 1 Malaysia tuh dengan beli novel hehehe, then kite orang lepak2 laa plak kat McDonalds ngeeee~

^Aku & Ain^

Pape pon, satu (1) hari dengan bekas classmate aku nih memang best sebab dia xcerewet sangat.. Haaa~ kalau kowg nak tau novel ape yang aku beli pakai Voucar Buku 1 Malaysia tuh sampai habis, just keep follow issue2 yang akan datang yer.. Bye ^,6

1 comment: