January 5, 2012

MeMOrI yEaR 2010/2011 (aDmIRe)

Ingat lagi x entry pasal budak yang aku pernah admire dia masa dulu2 kat Facebook tuh x?? HUHUII hari aku nak share budak aku admire kat Twitter plak =P

Erm, budak nih memang boleyh dikatakan 'HOT_STUFF' laa.. Mane xnyer, daa laa handsome + muke macam mat saleh plak tuh huhuii.. Tapi sayang aku malas nak mention2 budak nih coz aku mention dia dulu2 dia xreply pon hhmmm (Adakan dia jenis yang sombong dengan person yang low_class macam aku? Mungkin dia terlepas pandang kot)

By the way, sape kenal dengan hot_stuff nih? Ngeee~
^Pa'an^

Hot sangat kan dia, muka chumil dia tuh laa wat aku admire kat dia haish -,- Erm pada sape2 yang kenal dengan dia nih tolong sampaikan salam aku kat dia n cakap kat dia aku mintak maap sebab publish gambar dia kat blog aku nih =)

2 comments:

  1. eh macam kenai. u tak penah mention pun -,- just RT je. macam mana nak reply kalau RT. lol

    ReplyDelete
  2. Haha kantoi suda, u nih joking an =)
    btw, mane u jumpe blog i nih ??!

    ReplyDelete