January 22, 2012

ClAsSMAtE isSuE (NoR aMInAh)

Okeyh laaa hari nih aku nak kenalkan kowg dengan salah sowg classmate aku.. Dia nih seorang perempuan yang lasak tau, lawo pon lawo, dengar2 citer dia nih ramai lelaki yang minat.. Hhmmm untung laaa aku dapat members yang hot_stuff macam kau nih (aku pon xde ramai fans macam kau tau erm)

^Nor Aminah^

Dia stay JB area Muar, aku memang suke gilax laa members dengan dia nih sebab dia jenis yang open minded tapi sayang walaupon aku satu (1) class dengan dia tapi aku daa jarang rapat dengan dia sekarang nih hhmm just tegur2 gituh jer..

Pape pon perkara bangang2 yang kite orang suke gurau2 time cakap pasal comolot2 nih huhuii, memang gilax2 laa kepala masing2 macam sekepala.. Aku ade snap pict dengan dia tau, dia kata kalau aku balik JB tunjuk gambar nih kat mak aku n kata kat mak aku yang dia tuh awex aku kat kampus HOHO bergurau x bertempat laa members aku nih.. Agak2 laa weyh, aku daa ade yang punyer kot hihi =P

^Minah & Qayyum^
(Ni pict mula2 masok blajo, aku nmpk gemok. Tp skrg org kata aku daa kecik n daa xsame mcm dulu lagi daa huhu)

2 comments: