January 21, 2012

JaLAn2 tImE

Haaaa~ lepas aku tengok movie 'The Darkest Hour' dengan budak2 aku tuh dalam pukol 2 pagi kite orang pon round2 laa satu (1) bandar Melaka sampai laa bohsan, then xtau nak ke mana last2 kite orang sampai gak ke Kuala Lumpur (KL) pagi tuh gak... OMG !!!

Aku pon xsangke malam tuh aku boleyh join plan gilak members2 aku nih.. So dari Melaka ke KL ambik masa dalam mase dua (2) jam jer maklom laaa naek kereta sewa yang low class memang lambat..

^Menara Berkembar Petronas By Qayyum^
(Sekitar pukul 7 A.M.)

Dah puas round satu (1) KL, aku dengan budak2 aku menapak plak kat area Menara Berkembar... Lame jugak laa menapak kat sane sebab terlalu penat.. Then dalam pukol 9 kite orang pon blah balik Melaka semula...

Huhuii pape pon plan jalan2 gi KL nih memang best tapi xberbaloi laa pergi xplan pape then duit aku pon banyak habis untuk bayar tol and minyak kereta -,-' Fening mak noks

No comments:

Post a Comment