December 26, 2011

xPuAS hAtI dEnGAn tuUuuUTts !!

Kowg tau x aku gilax menyirap dengan teman lelaki aku nih tau, dulu bukan maen bila aku tulis pape yang macam ambik berat kat status dia tuh, dengan automatik comment aku kena delete (konon nyer xmau members dia tau yang dia tuh kapel dengan aku n suke kat lelaki).

Tapi sekarang nih plak, ade sowg members fb dia nih comment status dia macam aku buat dulu2 tuh tapi dia langsung xdelete comment jantan tuh. Aku tengok setiap ape yang laki aku post kat fb mesti jantan tuh comment skali, xde satu (1) status pon dia xcomment.. Aku mula curiga, aku pon tanyer laki aku tapi laki aku cakap dia xkenal jantan tuh -,-'

Nih laaa jantan tuh...
^Beware, better watch it !!^

Hhmmm pape pon aku xleyh nak buat pape melainkan nasihatkan laki aku, lagi pon benda nih daa pon terjadi, nanti kang aku desak laki aku untuk jujur laen plak jadi nyer so better aku diam. Persoalan nyer sekarang sape jantan nih?? Ape yang dia nak kat laki aku?? Kenapa laki aku layan jantan nih macam daa lame kenal n bukan macam xpernah kenal langsung??

Sumpah aku marah sangat2, Tolong laa aku dengan laki aku tuh daa kawin k.. Puas aku cakap kat laki aku kalau dia betol2 ade yang laen n kapel dengan orang laen senyap2 better ceraikan aku tapi dia kata xde jadi aku percaya laa cakap dia tuh. Yang aku harapkan sekarang nih hubungan aku dengan laki aku akan berkekalan panjang n xkan pernah putus asa dalam percintaan antara aku dengan laki aku nih, amin2.. (aku xmau putus dsebabkan hal BODOH macam nih)

1 comment:

  1. a compliment for u..too much question i would like to ask such as..
    1. how long have u been with ur bf?
    2. how long u know him?
    3. have u ever seen him in real life?
    4. do u know that, he love to socialize? hang out with friend? having much friend with him?
    5. do u think ur distance love gonna make it?
    etc..etc..etc..

    oh ya..1 more, do u ever get the permission from him to publicize all about him? eg. pictures, his name, the story about his friends,n so on? dont u think he is discreet person? dont u think he will embrassed when u publish his pict?

    sory..no offense. as a friend of him, i would like to wrote this. u can take this as an advice, or u can delete my comment. tq :)

    ReplyDelete