December 15, 2011

cAstInG cAlL !!

Hai, jumpe dengan aku lagi rini huhuii.. Orait2 hari nih aku nak share story pasal aku gi uji bakat berlakon teater kat kampus aku.. HAHA nih laa kali pertama aku gi uji bakat berlakon tau, Sumpah aku bengang gilak time uji bakat tuh, siyes...


Macam nih, aku nampak poster uji bakat nih bersepah2 kat dinding fakulti aku. Posternyer betol2 menarik perhatian aku n aku rase betol2 berminat nak cuba nasib. Last2 aku beranikan diri n cuba nasib dalam dunia lakonan nih.

Banyak benda laaa dia suro perserta2 buat, tugasan2 yang dowg suro buat is...
  • Lakonkan situasi spontan.
  • Buat pelbagai emosi berdasarkan soundtrack yang dowg mainkan.
  • Lakonkan watak yang terdapat dalam skrip yang dowg bagi (boleyh tengok skrip).
Aku tengok perserta sebelom giliran aku semuanyer hebat2. Sampai kat aku terus fail (tapi xtau lagi laa dapat berlakon or x, nanti dowg inform pakai phone). Kalau xdapat berlakon pon xpe aku xkesah sangat, aku join benda tuh pon sebab suka2 jer. Kalau ade rezeki aku dalam berlakon nih bagos laa, aku bersyukur sangat2 =')

Pape aku akan update pasal nih kalau aku dapat berlakon or tak okeyh, hehe bye semua. Jaga diri tuh elok2 k MuAxXx3X.

No comments:

Post a Comment