December 17, 2011

hArApAn dAlAm pERcINtAaN

Hhmmmm macam kowg baca tajuk atas tuh aku nak luahkan harapan aku dalam percintaan jer hari nih. Xsangke aku daa lame setia kat teman lelaki aku. Sepanjang kapel tipu laa kalau xbergaduh dengan dia an?? Kata orang gaduh dalam percintaan tuh akan mengeratkan hubungan kita lagi (memang betol pon) =)


Tapi yang paling aku terasa sayu dihati aku selama nih ialah aku xpernah berjumpa langsung dengan siapa2 yang pernah kapel dengan aku sebelum nih termasuklah teman lelaki aku yang sekarang (maklom laaa cinta muka_buku, lagi pon dia stay jauh).

Aku tau aku dan dia boleyh kekal lame, tapi yang aku harapkan suatu hari nanti sebelom aku pergi aku nak sangat rase nikmat percintaan tuh didepan mata aku sendiri bersama dengan dia. Maksud aku nikmat percintaan tuh mesti laa berjumpa, kongsi2 minat @ hobi, keluar date same2, n macam2 laa yang melibatkan dunia kami berdua.


Untuk pengatahuan semua, aku daa lame tunggu saat2 untuk berjumpa dengan kekasih aku buat kali pertama kalinya dalam hidup aku. Ada yang kata keluar date nih best sangat n ade yang kata xsyok langsong. Hhmmm aku teringin nak tahu sendiri ape feeling bila keluar jalan same2 dengan orang yang kita sayang tuh.

Kadang2 tuh aku jelous jugak tengok semua kawan2 aku keluar date dengan kapel masing2, yang paling aku bertambah jelous nyer lagi bila dowg balik dari date tuh macam2 benda dowg cerita sepanjang date erm (untunglah jadoh tuhan bagi kat kowg dekat2). Maybe nih jer kot harapan aku dalam percintaan setakat nih, moga2 harapan aku nih akan dimakbulkan Amin2...

No comments:

Post a Comment