August 23, 2011

rEAdERs yANg bERtUAh

Sorry guys daa lame aku xupdate blog nih. Untungkan, hari nih baru aku ade peluang sikit nak bermadah kat sini kejap ;p

Okey2, hari nih aku nak promote blog followers2 yang sudi join entry aku yang lepas2 tuh. Alaaa, entry pasal dapat card raya tuh laa. Pape pon kowg mesti blogwalking kat blog dowg2 nih okey..
 
 
Orait, nih jep senarai2 winner yang join entry pasal card raya tuh, syukur sangat2 sebab ade sambutan hangat walaupon ade satu (1) tempat kosong lagi.

Daa view blog2 kat atas tuh, kowg jangan lupe follow dowg plax k. Blog2 dowg chantek2 n bnyak citer2 best, hhmmm blog aku nih pon kalah weyh. Pape pon happy blogwalking n follow2 yup ^_<

3 comments:

  1. Hai3 anis was here folo u…hit me back ya…salam perkenalan and selamat hari raya

    ReplyDelete
  2. yeay!!i dah pon bw diowg2 dan already folo diowg..:-)

    ReplyDelete
  3. Wah... diumum 2011 baru skrg perasan.. haha

    ReplyDelete