August 9, 2011

fOlLowERs yAng Ke-100

Hehehe ape kabo semua yang bace entry nih??! Macam mana dengan puase kowg?? Ade ponteng x? Okey laa straight to da point jer laaa aku rini rasa happy sangat2 sebab blog aku sekarang nih sudah cecah sampai 100 orang followers. Terima kasih sangat2 pada kowg semua yang xhenti2 follow blog aku nih yup.

Nak tau ker sape followers ke-100 yang aku cakapkan tuh? Jeng-jeng-jeng nih laaa dia followers nyer tuh...

^Followers ke-100 (yusliena azizan)^

Hhmmm tapi sayang laa, followers ke-100 aku nih xde blog dia sendiri susah laa aku nak inform n bagi sumething kat dia tapi xpe aku akan usaha dapat contact dia =) Hope dia perasan entry aku kali nih, mudah2an.

Okey laa nih jer aku mampu share n sekarang nih time untuk aku out plax hehehe. Jumpe kowg semua lagi nanti yup, adios + muaxxx3X ^_<

1 comment:

  1. awak..awak..sy yusliena azizan.. follower awak ke 100.. bru prsan awak mention sy... sy ada blog la awak
    http://putrieyayuse15.blogspot.com/?zx=db6b2ba8608c4c0d

    ReplyDelete