August 12, 2011

pErLU AmBIk NotA (KoWg wAjIb tAHu)

Hoit kowg, sorry laa aku still sibok mengubah_suai blog aku nih lagi laa. Hhmmm, pening kepalo oden nak susun semua2 widgets nih. Xpe laa asalkan nanti kowg paam n xserabut bila bace or view entry aku yang akan datang =)

Hari nih aku just nak menggedix jer kat sini hohoho saje jep nak bagitau something. Okey da first thing is aku akan tukar name blog nih xlame lagi kot, coz xsyok laa name blog yang aku pakai sekarang nih macam xkomersial jer hehehe (susah nak maju) ;p

Second thing plax, on da next issue aku akan buat satu (1) entry bout Hari Raya yang kowg patut, eerrm bukan patut tapi wajib join. Nak tau lebih lanjut pasal benda nih tunggu ajer kemunculan issue yang akan datang yup. Alaa benda nyer simple jep, xsusah mane pon, nanti kowg tau sendiri laa >_<

Okey2 cume dua benda nih jer aku nak bagitau kowg hari nih, tolong catat nota yer pasal benda nih bio kowg semua xlupe. Okey laa aku chow dulu, jangan lupe share entry nih skali tau biar ramai2 join baru meriah sikit. Bye uols...

No comments:

Post a Comment