June 26, 2011

tERiMA KAsIh yER =')

Assalamualaikum n salam sejahtera untuk semua reader2 setia blog nih, aku harap kowg semua sihat2 ajer sebab kenape aku cakap macam nih? Maklom laaa sekarang nih musim demam,dats why laa aku xde mood ajer nak tulis sebelom nih sebab nyer aku sakit laaa. Terok gak aku kene, nih pon baru ajer baek demam + selsema + batuk. Alhamdulillah sihat sekarang nih, cume makan panadol and minum air 100 plus jer tuh pon kene pakse dengan daddy ku cayang.

Okey laa sudah lari jaoh daa aku nih, aku cume nak bagitau kowg yang aku nih sangat2 berbesar hati dengan kejayaan aku kali nih. Kejayaan ape tuh?? Kejayaan datang dari kowg laa yang tanpa henti sokong aku kat blog nih walaupon story2 nyer xbrape hot, ketinggalan, kurang menarik, n macam2 lagi laaa. Xtau laaa pade pendapat kowg plax an?? Xpe laaa, pape pon aku nak mengucapkan banyak2 terima kasih kepada followers2 blog nih yg makin bertambah kepada 76 followers. tQ sangat2..

Eeerrrm,, tapi aku masih xberpuas hati laaa dengan susunan blog nih.. Macam ade something yang tertinggal, ape kata kalau aku tambah radio dalam blog nih okey x??! Xpon kowg ajer laa bagi suggestion kat aku benda ape yg patut aku tambah kat blog nih okey =) Kalau ade opinion comment ajer kat bawah entry nih tau, nanti aku mempertimbangkan laaa request kowg tuh k.

Aku daa nak out nih, so jangan lupe keep follow informasi2 kat bahagian kiri & kanan blog nih okey. Aku akan ubah nyer mengikut perkembangan semase, pape pon setiap kali kowg view blog nih, rajin2 laaa click iklan2 yang muncul tuh. Kesian laaa kat aku nih xbertambah pon imcome aku tuh, hehehe. Okey laaa out dulu, jumpe lagi nanti.. Adios, MuAxXx3X ;)

No comments:

Post a Comment