June 18, 2011

sELEna GoMEz MEngAndUng ...??!

Hari nih aku ade bace satu (1) gossip artis luar negara lagi. Tajok besar dia same ajer dengan tajok entry aku kali nih, agak mengejotkan aku jugak laaa. Mana tak nyer umur Gomez nih sebaya dengan aku kot daa pandai buat orang, ish2X. Ape si Bieber daa buat kat girlfriend dia sampai jadi macam nih sekali? Tau laa masing2 sekarang nih tengah top an, macam2 kerje xsenonoh dowg buat untuk naek kan name dowg tuh, pandai cari publisiti murahan yep kowg nih. Dashat2X

^Selena Gomez^
Tapi yang buat aku sakit hati nyer sekarang nih,si Selena Gomez nih bukan mengandung betol2 pon tertipu aku dengan artikal bangang tuh. Punyer laaa aku khushuk bace panjang2 bende alah tuh, tapi an sama ada betol or tak gossip nih aku memang tetap anti gilax2 laaa sama Bieber tuh xtau laaa kenape, sejak dia mula2 jadi artis dulu memang aku menyampah gilax sama dia tuh.

Selepas si Selena nih di kejarkan ke hospital, doktor cakap yang penyanyi remaje nih ade sikit masalah kesihatan yang agak kurang stabil ada kemungkinan nyer disebabkan dia tak cukup rehat and ade sikit tekanan dengan masalah yang melanda diri dia tuh, biase laa tuh an dunia artis memang macam nih, ade ajer masalah yang berlaku sampaikan boleh menjejaskan kesihatan. Eeerrrm3X, pape pon pada kowg2 yang bace artikal nih yang xde langsong atau pon buat2 ade terlibat dalam dunia artis nih jage2 laa kesihatan kowg tuh okey jangan plax kowg cari penyakit xpasal2 kang terus mati,daa parah timbul plax lagi satu (1) masalah baru.

^Selena Gomez^

P/S: Pada sesape yang minat lagu2 Selena Gomez, aku ade dapat informasi ter_latest yang coming soon nih Selena Gomez dengan band dia,The Scene ade releasekan banyak single baru yang best2. Nak tau tajuk lagu tuh, rajin2 laa view blog nih okey.. Adios, Jumpe issue yg akan datang yer. MuAxXx3X..

No comments:

Post a Comment