June 28, 2011

pEmbEritAHuaN HaL aKU =)

Okey2 hari nih aku xmau citer panjang lebor daaa, cume aku nak bagitau kowg yang aku nih baru jer putus dengan kapel aku. Alaa yang aku pernah citer pasal dia tuari tuh, Nih semua gara2 salah faham aje bukan sebab ape pon.

So, aku doakan mudah2an dia happy n bahagia dengan boy baru dia yang akan datang tuh. Hope aku boleyh jadi members dia walaupon kiter orang baru jer putus. Xpe laaa, aku selalu nasib macam nih kadang2 tuh sedih jugak. Dah xde jodoh an nak buat macam mane lagi?

Okey laaa, nih jep aku nak bagitau kowg semua. Jangan kowg jadi macam aku nih sudah laa okey. Doa banyak2 yang kowg n kapel kowg tuh kekal lame xmacam aku nih k. Pape pon keep follow dis blog n informasi2 nyer sekali tau. Aku chow dulu, bye.. MuAxXx3X...

No comments:

Post a Comment