October 20, 2013

KeMUncUlAn KuE dIdALAm mAgAzINe

HEY, hey, hey... Jumpa kowg sekali lagi kat blog nih hehe... Apa-apa pon aku nak ucapkan bebanyak terima kasih kat kowg semua yang sudi and masih lagi membaca semua entry-entry kat blog nih tanpa rasa jemu... Orait, hari nih aku agak happy sangat sebab hari nih punyer topic yang aku nak ketengahkan untuk tatapan kowg semua ialah pasal sesuatu yang telah pon berlaku kat aku baru-baru nih.. Hal nih betol-betol buatkan aku rasa tak sangka yang ia nyer benar-benar happen kat aku..

Orait, better aku terus terang jer laa okeyh.. Actually aku dengan majalah Esquire Malaysia telah pon bekerjasama dalam menyiapkan issue yang akan datang nih and aku pulok telah pon ditugaskan untuk dijadikan sebagai cover guy pada issue yang akan dating tuh. Yups, cover guy untuk majalah tuh.. Aku sure kowg-kowg semua tak akan percaya and terkejut dengan apa yang baru sahaja aku tulis nih, hhmmmmmm jangan kowg kata kowg jer yang tak percaya, dengan aku-aku sekali nih weyh tak percaya haish (REALLY-REALLY Accabelieve It)..

So, hari nih aku akan tunjuk kat kowg semua sedikit #SneakPeaks gambar-gambar aku yang maybe akan dipublish kanz kat dalam majalah Esquire Malaysia tuh nanti pada issue yang akan datang nih iaitu issue pada bulan November tahun nih... Untuk pengatahuan kowg semua,, nih laaa kali pertama aku muncul di majalah dimana satu (1) Malaysia baca majalah nih. Sebab itu laaa aku gayat sangat nak update pasal banda nih hari nih.. Aku terpaksa bagi tau kowg awal-awal untuk elakkan kowg fikir yang bukan-bukan terhadap aku nih..

Jadi, nih laaa antara gambar-gambar nyer . . .

 
 
 
 
Haaaa~ kowg mampo ker straight-to-da-pose like this ??! HEHE (Bongkak laaa plax aku nih)
 
 HAHA tuh jer laaa setakat nih yang mampu ditunjukkan... Tak boleyh show banyak-banyak. kang tak ade surprise plax.. Nih, cuma satu (1) jer aku nak pesan kat kowg semua, please jangan terlepas untuk membeli issue Esquire Malaysia untuk issue bulan depan nih yer.... Insyallah gambar-gambar aku akan terpampang kat dalam majalah tuh nanti HEHE.. Okeyh laaa, ketemu kembali nanti di entry yang akan datang yer semua..
 
WARNING: Ade statement boleyh dipercayaai hundred per cent, and ade statement tak boleyh dipercayai langsung. So, berjaga-jaga laaaa yer HikHikHikHik

1 comment: