October 21, 2013

10 MOvIEs pAtUt KowG tOnTOn sEpAnjAng MusIM HarI kAnAk-KaNAk

Assalamualaikum semua reader-reader ku sekalian, HEHE jumpa lagi kita kan??! Syukur Alhamdulillah... Baek laaa guys, semalam Kai baru jer update mengenai pasal Kai masuk dalam majalah Esquire Malaysia kanz?? Pada siapa-siapa yang terlepas and tak dapat baca entry pasal tuh, kowg boleyh ajer click 'Older Post' kat bawah entry nih... Make sure kowg jangan terlepas baca laa issue pasal tuh okeyh, alaaa entry pasal Kai kat dalam majalah Esquire Malaysia tuh laaa HEHE (sempat lagi aku nak mem_promote tuh) . Okeyh laaa semua, hari nih punyer topic plax Kai nak bersuara sikit pasal #HALLOWEEN HUHUii..
 
Halloween nih sebenarnyer bukan laaa hari perayaan, tapi ia merupakan hari kanak-kanak sedunia... Ingat tuh, ia hari untuk kanak-kanak yang ada diseluruh pelusuk dunia, ia tak terkecuali and ia tak kesah laaa budak tuh dari mana pon.. Hari kanak-kanak macam nih best tau, bukan selalu ade pon.. Besides that, kita dapat tengok gelagat bebudak yang hyper daripada biasa kot, nak dibandingkan kat luar negara lagi laaa seronok.. Anak-anak dowg dibiarkan berjalan malam-malam and pergi rumah ke rumah untuk mengumpul gula-gula and chocolate dengan dress up dowg yang comel-comel yang menjadi inspirasi kepada dowg pada hari dowg tuh..
 
Okeyh laaa,, cukup membebel pasal tuh.. Semperna Halloween nih Kai nak bagi sedikit suggestion kat kowg semua apa yang patut kowg buat sepanjang musim nih berlangsung.. Hhmmmmm pada pendapat Kai laaa kanz,, kowg just stay kat rumah kowg nak habiskan masa kowg tuh dengan tengok movie-movie seram or movie-movie yang dipengaruh ramai pada setiap malam sambil makan-makanan ringan like bertih jagung / popcorn..
 
Baek laaa, untuk entry hari nih Kai akan bagi suggestion sepuluh (10) movie yang patut lagi wajib kowg tonton sepanjang musim Halloween tahun nih.... Ni antara movie-movie yang terbaik untuk ditonton.... So, kita mulakan di tempat yang ke sepuluh (10) hingga yang pertama...
 
10.
^Red Riding Hood^
 
9.
^Cheaper By The Dozen^
 
8.
^House At The End Of The Street^
 
7.
^Jennifer's Body^
 
6.
^Let Me In^
 
5.
^Nancy Drew^
 
4.
^The Cabin In The Woods^
 
3.
^Malavita^
 
2.
^Watchmen^
 
1.
^I Know Who Killed Me^
 
HAHA macam mana dengan semua top ten (10) movie suggestion yang Kai suggest kat kowg untuk tonton sepanjang musim Hari Kanak-Kanak / Halloween nih ??! Kai tau kesemua movie yang Kai suggest nih agak boring, tapi pada Kai kesemua movie nih mampu buatkan kowg semua rasa suspend and buatkan kowg semua terjerit-jerit bila menonton termasok laaa beberapa movie komedi and action kat atas tuh...
 
So, hayati serta fahamkan laa setiap jalan cerita pilihan movie yang kowg nak tengok tuh yer and enjoy yourself when you watch it.. Orait laaaa guys, have a great Halloween season and nantikan issue mengenai Holloween 2.0 pada issue yang akan datang nih yups... TTYGL..

No comments:

Post a Comment