April 7, 2013

ExCUsE mE, MiSs kNOwLEs CoMInG tHrOUgH

Knowles ?? Siapa dia tuh ? Is it Beyonce Knowles ?? Ape citer dia sekarang ??! HAHA nih aku nak khabaq laa nih, dia sekarang nih daa jadi duta untuk minuman berkarbonat yang paling popular di seluruh dunia yang logonya berwarna biru, merah n putih tuh (PEPSI laaa) once again..

^Beyonce Is The New Face of Pepsi Ads^

Seperti sebelum-sebelum nih, iklan Pepsi mengambil artis-artis yang baru nak naek untuk menjadi duta produk ini seperti Nicki Minaj, One Direction, Calvin Harris, Justin Bieber dan sebagainya. Tetapi pada kali nih pula dowg panggil balik Queen of R&B itu menjadi duta produk dowg tuh semula. Bekas penyanyi Destiny's Child tuh kembali dengan penuh stunning dan lebih berani yang pasti kowg semua akan terpegun tengok iklan terbaru Pepsi nih.

Penyanyi Love On Top itu tampil dengan gaya sempoi yang sedang berlatih menari berseorangan dan berhenti rehat dengan minum air berkarbonat, Pepsi. Sedar berhenti menikmati Pepsi, dia ternampak pantulan bayang-bayang dia di dalam cermin, dimana bayang-bayang dia tuh ialah bayangan diri dia sendiri ketika pada zaman dimana dia baru meningkat naek. Knowles lihat aksi-aksi yang dilakukan oleyh bayang dia sendiri di dalam cermin tuh dan ikot langkah pergerakan yang pernah dia buat di dalam muzik video dia sebelum-sebelum nih (Lebih kurang macam Flash_Back laaa bak kata omputeh). Antara pantulan bayang-bayang yang muncul di cermin ialah Knowles dalam video klip Single Ladies, Bootylicious, Love On Top, Crazy In Love and banyak lagi laaa..

Here the official video of iklan Pepsi terbaru yang kowg patut tengok, aku tau kowg semua tertunggu-tunggu dan tak sabar nak tengok bideo nih dari tadi kanz??! HEHEHE

 
Hope kowg semua terhibur baca entry aku kali nih,, pape pon jumpa lagi on the next issue okeyh yang pastinya ada banyak lagi issue-issue menarik lagi best serta panas HUHUii... Have a nice days peeps, don't forget to hit the FOLLOW button okeyh =) 

No comments:

Post a Comment