December 27, 2012

mUncUl kAt yOUtUbE bUAt kAlI pERtAmA

Hey readers2 ku yang setia, aku nak mengucapkan terima kasih sangat2 sebab kowg still FOLLOW and support blog aku dari mula2 dulo sampai laaa hari nih... Tengkiu, tengkiu...

Okeyh hari nih aku dengan berbesar hati nyer nak bagitau kowg yang aku sekarang nih daa pon 'available' kat #Youtube...

^Thumbnail First bideo aku kat Youtube^

Aaaarrgh,, aku sendiri pon xpercaya yang bideo aku buat nih berjaya upload kat Youtube!!! Bagi sape2 yang nak tengok diri aku yang sebenar kat luar tuh, boleyh laa kowg view kat sini yer... Just search 'Kai Mohamad' ajer kat Youtube tuh k...

^First bideo aku kat Youtube^

Please laaa share2 or comment2 kat bideo aku nih okeyh.. Xpon kowg suggest jer pape idea kowg tuh n suro aku buat on da next bideo... Insyallah aku akan try buat ape yang kowg semua requestkan tuh...

Setakat nih jer kot aku leyh update,, aku tulis panjang2 pon xguna jugak nanti kowg semua boring plax.. Thanks bebanyak sebab sentiasa SUPPORT aku =')

1 comment:

  1. Satu percubaan yang baik berani tampilkan diri dalam youtube..Good Luck untuk masa hadapan :)

    #Please remove Verification :)

    ReplyDelete