December 27, 2012

BrItNEy BAcK BItCH !!

Issue kali nih aku nak share sikit pasal kemunculan semula Pop Legend Sensation, Britney Spears.. Erm selepas muncul dalam rancangan tv #TheXFactor sebagai juri tetap, xlama kemudian syarikat pengeluaran mainan Hasbro mengambil Britney sebagai duta permainan baru #TwisterDance yang memuatkan single ke-2 dia, 'Till The World Ends' tapi dalam versi remix Twister Dance laa..

Kali nih pulak Britney dah pon me_release_kan wangian terbaru dia dalam bentuk dua (2) dalam satu (1).. Hhmmm menarik kan?? Ye laa, belom ade artis laen buat lagi kot.. Cuba kowg bayangkan dua (2) perfume yang berlaenan bau dalam satu (1) botol... Haaaa~ unik kan??!

^Poster iklan perfume terbaru Britney^

Okeyh2, bio aku memperkenalkan kat kowg perfume Britney Spears yang terbaru nih...

^Fantasy Twist by Britney Spears^

Yang penting sekarang nih, aku gilax xsabo nak beli n pakai perfume nih... Hope harga Fantasy Twist nih xmahal sangat untuk die hard fans macam aku nih...

Ending of this issue, aku tinggalkan coretan terahir aku kat post nih dengan iklan pendek Fantasy Twist nih... Have a nice day guys =)

^Fantasy Twist Advertising^

No comments:

Post a Comment