September 14, 2012

oH My eNGlISh iSsUe

Actually aku xminat sangat tengok citer2 macam nih,, tapi satu (1) hari tuh aku boleyh tergerak hati plax nak tengok citer nih buat pertama kali dalam hidup aku sebab nyer daa terlalu ramai sangat heboh2 pasal #OhMyEnglish nih and buatkan aku tertarik sangat nak tengok...
 
 
 
So aku tertanyer2 laa jugak, apa yang best sangat citer nih an?? Sebenarnyer xde laaa best mane pon tapi kelakar laa jugak tengok gelagat anak murid kesayangan cikgu2 english dowg tuh kat dalam class.. Maybe yang buat rating siri tb nih meningkat naek pon disebabkan words 'Oh My English!' bila student2nyer salah menggunakan ayat2 English dengan betol erm..
 
Hhmmm benda macam tuh pon leyh jadi trends sampai sekarang nih, pelik aku.. Tapi kan yang buat aku suka dengan siri tb nih sebenarnyer aku admire kat sowg watak named 'Jibam'.. Aku xtau laaa kenapa aku suka tengok watak budak nih, maybe dia cute and kelakar kot muaxxx HAHA ;p
 
^Jibam yang ku minat HAHA^

No comments:

Post a Comment