September 14, 2012

fIRsT tImE jUmpA mEMbERS fAcEbOoK

Hai, hari nih aku nak citer sikit pengalaman aku berjumpa dengan sowg members facebook aku buat kali pertama kali nyer dalam hidup aku nih..
 
Okeyh2, story nih berlaku time masa cuti raya baru2 nih.. So, daa ade peluang cuti nih aku pon balik laaa rumah aku kat johor tuh.. Time aku kat johor, ade plax sowg members Facebook aku nih nak sangat datang beraya kat rumah aku... Feeling aku masa tuh daa jadi macam rojak pon ade jugak biasa laaa gembira, excited, gelabah, malu n many more laaa...
 
So, ending nyer dia pon jadi datang uma aku nih.. Pergh sumpah jantung aku berderau masa mula2 nampak dia (daa macam g jumpa COUPLE laa plax masa tuh).. Feeling malu aku tuh memang xleyh nak cover maklom laaa nih laaa first person yang aku jumpa depan2 walaupon xpernah jumpa sebelom nih..
 
FYI, dia tuh lelaki okeyh (DAMN, aku nih jenis yang pemalu baek jumpa lelaki or perempuan). Tengok gaya dia macam kecewa bila berjumpa dengan aku, mungkin dia xleyh terima aku in reality kot.. Sokeyh laaa, aku paam.. Selama nih pon aku selalu dipersenda oleyh orang sekeliling aku nih.. Kalau kowg nak tau aku nih macam mane, kowg jumpa laaa aku sendiri k...
 
Tapi semua tuh aku xkesah pon, pada aku tuh laaa diri aku yang sebenar. Sebelum dia balik, aku sempat laaa snap2 sikit pict dia and aku sebagai sejarah buat kali pertamanyer aku jumpe kawan Facebook..
 
 
 
 
 
Nama bodark yang pakai shirt biru tuh ialah Zabidi, just panggil dia Bydy jer. Katanya dia, umur dia muda setahun dari aku and stay kat Ulu Tiram.

No comments:

Post a Comment