July 14, 2012

dApAt NAmA bArU lAgI ??!

Haish, macam2 kes sekarang nih laaaa... Xpaam aku dibuatnyer, okeyh laaa macam nih.. Aku kat kampus sekarang nih daa semester dua, then aku dapat stay kat kolej lagi tapi stay kat blok laen plax... Dulu masa semester satu aku dapat stay kat blok 'LEKIU' sekarang nih plax aku leyh tercampak kat blok 'JEBAT' plax =..=''

Macam2 peristiwa daa berlaku sepanjang aku stay kat blok tuh, antara salah satu peristiwanya aku dapat nickname baru yang aku xleyh lupa.. Semester lepas kat blok LEKIU aku dapat nickname BaKu (Basket Stim Tengok Aku), tapi Semester nih kat blok JEBAT aku dapat nickname TauKu (Taukeyh Stim Tengok Aku)..


Tah pape jer bebudak UiTM nih kan?? Sebelum aku dapat nama macam tuh rupa kite orang yang junior2 nih kene laaa story pape yang menarik kat abang2 senior tuh.. So, at the same time aku berpeluang laa raba sowg abang senior punyer tuuuuuuuuuuuutts =..='

Fening2, aku raba dia punya pon sebab dia nak sangat aku buat demo yang aku pernah kena raba kat 7Eleven dulu2 tuh.. Jadi aku pon on jer laaa walaupon malu2 HUHUiii.. Aku tengok dia nih str8 tapi bila aku buat kat dia macam tuh dia macam daa biasa kene jer OPPS ;p

Gilax laaa, sumpah aku xleyh lupe moment nih.. Haish, okeyh laaa aku xleyh story panjang2... Bahaya dowh, kang aku kena 'banded' kat kampus tuh plax.. Jumpe kowg lagi on da next issue okeyh, bye ^.<

No comments:

Post a Comment