May 15, 2012

ReSUlt PErMOhOnAn KOlEj kUe

OMG, guys aku betol2 mintak maap sebab hampir beberapa minggu aku xupdate blog nih... Aku bukan ape, sebenarnyer busy laa cari bahan untuk share dengan kowg semua... Kowg xmau marah yer ^,<

Okeyh issua hari nih xde laaa menarik n penting sangat, aku just nak bagitau kowg yang semester depan nih nanti aku dapat stay lagi kat kolej / asrama -..-'

^Keputusan Permohonan kolej^

Adesh xsangka plak leyh dapat kolej lagi semester depan tuh nanti, hhmmm blok yang sama macam semester lepas plak tuh.. Sebenarnyer aku xsuka duduk kat asrama nih.. Sebabnyer terlalu banyak gilax gangguan..

Xpe laaa, aku still bersyukur jugak sebab masih lagi berpeluang duduk kat blok yang sama.. Hope members2 semester lepas stay jugak, paling best nyer nanti aku dapat kenal dengan junior baru.. Yay, suke2 =p

1 comment:

  1. tahniah la dapat dok koleej lg .. xpaya susah2 carik umah sewa kan :)

    ReplyDelete