May 28, 2012

HAngOUt aGAin !!

Hey2, balik semula kepada story aku plak hari nih setelah sekian lama aku update pasal artis jer HAISH... Hari nih aku just nak share pulox gambar2 aku bersama2 kawan tercinta time kiteorang hangout kat area Jusco Tebrau City & Taman Merdeka Johor Bahru...

Orait, sebenarnyer aku dah lama simpan niat untuk update pasal nih tapi aku just xde masa yang sesuai jer untuk update nyer, maklom laaa nak mengemis gambo time outting nih laa, edit nyer lagi laa... Adesh, banyak keje dek oit !!

So, nih laaa antara best shoot time aku and members2 aku hangout tuari (best shoot laa sangat an?)...

Area Jusco Tebrau City, Johor Bahru (AEON)




 







Area Taman Merdeka, Johor Bahru









Orait, tuh jer paparan yang dapat aku share untuk issue kali nih.. So, rombongan En. Dollah kali nih nih just lima (5) orang jer yang join (Aku, Syamira, Solehudin, Farhana, & Balee)..

Paling aku suke sekali gambo2 kat Taman Merdeka tuh, cantik kan? Jangan jelous k HUHUII.. Kalau kowg datang sini kowg ajak laa aku sekali k.. Sumpah best + lawo tempat nyer, kalau dapat dating kat sini mesti syok gilax dowh ngeeeee~

P/S : Thanks bebanyak to Balee sebab sudi join and jadi photographer kiteorang.. Pergh,, geram xleyh blah nyer AKU MAKIN GEMOX cuti semester nih -..-'

No comments:

Post a Comment