February 12, 2012

SyMPtOmS iSsUE

Hari nih aku xbanyak mase tok story panjang2. Aku cuma nak share something yang kampus aku nih ade buat satu (1) event untuk bebudak 'Art & Design' jer termasuk laa aku sendiri sebab aku nih adalah salah sowg bebudak Art Design gak =)

Okeyh2 name event yang dowg semua buat tuh is 'SYMPTOMS 2'. Semua bebudak Art & Design wajib join, memang best laa event nih.

^Symptoms 2 Poster^

Aku part one (1) untuk course Fine Art kena perform lakonan, Kite orang kena perform kat semua student n termasok laa lecture tau.. Gilax segan.. Lakonan yang kite orang lakonkan nih pasal citer silence comedy, maap laaa aku xleyh citerkan plot nyer buat masa sekarang nih sebab aku xcukup mase.

Agak puas hati laaa dengan persembahan kite orang nih, ade sambutan jugak laa dari audiance hehe =) Btw, ade time aku story mory plot yang aku and members aku lakonkan tuh k, BYE!!

No comments:

Post a Comment