February 2, 2012

PenGeMbArAaN dI tEnGaH2 KAy_yEL (K.L)

Aku betol2 mintak ampun dan maap sebab daa lame xupdate blog nih,, bukan sengaje xnak update k aku betol2 busy tambah plak aku nih jenis yang xde broadband hhmmm memang susah laa nak dapat line tenet tuh...

Okey, hari nih aku nak share story pasal journey aku kat KL baru2 nih... Erm aku leyh katakan xde laa selalu sangat gi KL tapi minggu lepas mak cik aku ajak laa naek KL kejap sebab nak melawat mak cik aku lagi sowg tuh kat hospital.. Aku pon on jer laaa, maklom ler dah rezeki aku time tuh huhuiii ;p

Lepas balik dari hospital tuh jer, mak cik aku terus bawak ler aku jalan2 kat...

^Tasik Titiwangsa^
(Photo by Qayyum)

Erm biase2 jer Titiwangse nih walaupon kali pertama aku sampai sini. Aku request kat mak cik aku yang aku nak gi Bukit Bintang kejap. Aku sajer nak tau sangat2 ape yang best gilax2 kat sane sampai members2 aku pon selalu turun situ.

Sampai2 jep aku ade kat sini plak...

^Depan pintu masuk Pavilion^
(Photo by Qayyum)

Erm just nih jer tempat2 yang aku daa sampai buat kali pertama nyer, lagi satu (1) tempat aku sampai hari tuh is TBS (Terminal Bersepadu Selatan).. Bapak ar best tempat nyer dah macam air_port plak aku tengok.. Syok kot..

Hhmmm maybe next time aku naek lagi area Bukit Bintang nih, smart kot area nyer.. Patut ler bebudak aku suke turun sini.. Kalau kowg ade area2 yang lagi best kat KL tuh bagitau ler aku, senang2 kite leyh lepak same2 an?? Huhuii, K laaa nak berambus nih BYE !!

No comments:

Post a Comment