October 7, 2015

i'M AdORe wItH ....

Assalamualaikum semua reader-reader blog aku yang paling aku hormati sekalian =)
Jumpa lagikkk kita kat sini yer, setelah sekian lama aku tak update-update blog nih, daa penuh dengan sawang labah-labah daa nih aku tengok (*HAHA sadisss)
 
Okeyhhh skip... Skip.. Skippp... Actually, hari nih aku tak ade topic menarik yang aku nak ketengahkan dengan kowg semua TAPI aku just nak share satu (1) benda yang paling aku adore sangat-sangat setiap kali aku tengok beberapa video kat YouTube baru2 nih...
 
Hhmmmm dia bukan music bideo.. Bukan movie.. And bukan jugakkk documentary (Errrkkk, ada ka ?? HAHA... WhatEv')... Yups, aku sedang cakap pasal MakeUp tutorial... HAHA agak awkward an bila lelaki macam aku nih suka tengok makeup tutorial plakk (please don't so surprise, its normal)...
 
Okeyhh, biar aku bagitau kenapa aku fanatic tengok tutorial macam nih... Senang jer nak jawab, sebenarnyer aku suka tengok orang makeup muka dowg sama seperti bintang-bintang terkenal kat Hollywood sane tohh.. Yeah nih bukan gurauan... Dia makeup laaa muka dia macam artis mane pon, hasil dia memang sama and serupa macam artis tohh... Arrrgggghhh, popet-popet pepanjang pon tak ade guna  noks...
 
Tengok jer laaa bideo-bideo kat bawahh nihh... ENJOII
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
^ Sebagai Lana Del Rey ^
 
^ Sebagai Britney Spears ^
 
^ Sebagai Madonna ^
 
^ Sebagai Cara Delevingne ^
 
Amacam weyhh?? Serupa an ? HAHA nih laaa MakeUp artis yang aku carik-carikk selama nih kat YouTube.. Nih balik-balik tutorial makeup yang berangan-angan nak muka nyer look-a-like or alaa-alaa muka idola dowg tuh tapi tak nampak sebijikk langsung.. Ade banyak lagik bideo dia nih... Siap ade tips-tips and tricks yang menarik lagikk bila make up.. Kowg patut stalker dis girl sekarang..
 
Okeyhh laaa,,, aku jumpa kowg semua di issue yang akan datang yer.. Jangan rasa serik plak nak melawat aku kat sini lagik lepas nih... Nanti kanz !!
 
Sumbers dari YouTube, channel Aly Art

No comments:

Post a Comment