November 4, 2014

pAndAng tERuS Ke hADaPAn

Salam,, hari nih aku rasa agak bosan sikit sebab tak tahu nak buat ape an ?? So aku gunakan masa yang terluang nih untuk update lagi issue terbaru kat sini...
 
Sejak kebelakangan nih laaa an ?? aku tengok teknologi manusia semakin berkembang and maju... Aku rasa berbangga sangat-sangat dapat hidop pada zaman macam nih sehinggakan laaa aku terjumpa satu (1) penemuan baru seperti ini...
 
^Blog aku dalam version mobile^
 
HAHAHA amat sangat laaa mengejutkan aku, mane nyer tak terkejut aku nih weyh... Aku daa laaa kali pertama bukak blog aku nih pakai smart phone,, so aku rasa macam WHOAAAA laaa an ?? Kowg paam kanz maksud aku ?? HAHA... Agak jakon kanz aku nih ?? Sedeyh..
 
Serious weyh,, sebelom-sebelom nih aku tak pernah terfikir pon nak bukak blog nih pakai smart phone.. Bila daaa view aku rasa happy and terharu gilax-gilax... Tak sangka smart jugak blog aku nih bila view pakai phone kalau nak dibandingkan dengan pakai laptop or pc...
 
Sesiapa yang belom lagi view blog aku nih pakai smart phone,, better kowg view sekarang... Harap kowg tak akan terkejut seperti beroks macam aku nih HEHE =)
 
Actually,, ituh ajer aku nk sampaikan kat sini... Jangan rasa kecewa yer,, lepas nih ade lagi issue-issue yang akan aku ketengahkan.. So,, kalau tak nak terlepas dengan issue-issue ataupon story menarik dari blog aku nih, please click SUBSCRIBE or FOLLOW..
 
::Cakap mengenai 'Berok', aku teringat satu (1) kisah yang baru jer terjadi kat members aku di mana jiran sebelah bilik kolej dia, ade sekor beruk / monyet daa pon berjaya masok dalam bilik jiran nyer tuh... Then bodark dalam bilik tuh punyer terkejut n takut, terus pekik "TOLONG AKU !!" macam orang mati anak sampaikan satu (1) blok kolej tuh pergi jengok ape daa jadi.. HAHA aku rasa lepas nih berok tuh mesti daa trauma nak datang lagi kat bilik tuh daa... Taubat kata nyer gara-gara takot dengar pekikan tuh.. HAHA
 
Terima kasih sebab luangkan masa untuk bace entry kali nih... Jumpa lagi on the next entry.. Bye =)

No comments:

Post a Comment