February 10, 2013

TiPs KkEcAntIKAn (tIPs KEMpISKAn pErUt / 6 PAcKs)

Haaaaa~ nih ruang issue yang terbaru kat blog aku nih... Xpernah2 sebelum nih muncul, tiba2 hari nih boleyh plax ade yek !! (Terkazut tak?! Ngeeeeee~) HEHE pe leyh wat ??! Mood aku nih xmenentu, ade story yang patut or menarik di_share dengan kowg aku update ajer laaaa asalkan blog aku nih xjatuh macam beberapa bulan yang lepas (Hhmmm macam blog nih pernah MeleTOP jer sebelom2 nih kanz? HAHA)..
 
Okeyh,, kita balik semula kepada topic yang aku beria-ia gayat sangat nak kongsi dengan kowg semua dengan feeling gelabah + excited nih yer... Actually, baru2 nih aku dapat tips serupa gini dari seseorang yang bergelar wanita (amboi, ayatz meletops) yang aku baru jer kenal semester nih iaitu lecture BEL 311 aku sendiri ngeeeeeeeeeee...
 
'If you want look great to your body, you need to do some excercise laaa like take a deep breath then you hold your breath about seven (7) until ten (10) seconds. Must repeat this again, again, again and again until you puas hati laaa (Eh! Tiba2 plax bahasa melayu HUHU).. Make sure do this tips everyday until you see the effect at your tummy (Nampak kempis sikit laa makne nyer).' Tuh bak kata nyer lor... So, mu paam kew dok nih pe yang kawe dok pot-pet2 dari tadi nih??! Hai maklom laaa lect English kata kan, tuh yang ber_speaking bagai nih..
 
^Bodark2 pon leyh tahan nafas, xkan kowg xboleyh !!^
 
Hhmmmm macam nih,, kalau kowg nak perut2 boroi kowg tuh kempis sikit atau kowg nak dapatkan beberapa packs yang kowg nak kanz? Kowg just amalkan tips tahan nafas nih.. Kowg tarik nafas dalam n terus kowg tahan nafas kowg tuh dalam jangka masa tujuh (7) hingga (10) saat, daa sudah tuh kowg lepas laaa nafas kowg tuh slow2... Kowg ulang laa tips nih setiap hari sampai laaa nampak kesan kat perut kowg tuh.. Kalau boleyh satu (1) hari tuh buat tips nih dalam sepuluh (10) minit ke...
 
Insyallah kalau kowg rajin buat / ikot tips yang aku share dengan kowg nih nanti kowg rasa usaha kowg selama nih xkan pernah sia2... Jangan jadi macam bodark kat bawah nih tau...
 
^Xtakot ker kalau perut kowg jadi macam bodark nih^
 
BTW, selamat mencuba yer guys =)

No comments:

Post a Comment