August 18, 2012

SiNGlE pIlIhAn UntUk sElAmAnYA

Assalamualaikum, jumpa lagi sekali kat blog xseberapa nih hehe.. Hhmmmm tetiba aku rasa macam rajin plax nak update cerita2 yang berlaku kat aku sebelum nih kat sini.. Okeyh laaa hari nih aku just nak luahkan sikit luahan hati aku kat kowg, FYI aku baru sahaja kembali SINGLE ...

Okeyh laaa tuh kan?? Alaaaa lagi pon aku daa biasa kene tinggal.. Sekarang nih aku rasa nothing lepas kene tinggal, air mata aku nih pon daa xboleyh nak keluar lagi daa sebab terlalu kerap sangat jadi macam nih kat aku erm... Hhmmm aku xleyh wat pe laaa, terpaksa laa lepas kan dia pergi.. Mungkin semua nih salah aku jugak yang xpernah memahami n terlalu ambik berat sangat sampai dia rimas..

^Yups I'm Officially SINGLE B**ch !!^

So, nih laaa masanya aku fix balik kesilapan yang aku dah buat kat ex aku sebelum nih.. Lepas nih aku malas laa nak ambik kesah lagi pasal couple bagai nih lagi, biar laa aku rasa sentap or jelous tengok orang laen ade kapel sekali pon aku xkesah. Dowg pon belom tentu couple kekal lama..

Kalau ade jodoh pon nanti aku harap person tuh dapat terima aku seadanyer, maklom laaa aku nih chubby, lembut, messy, berjambang, bermisai, gedix pon ade kot, kuat jelous n banyak lagi laaa... Eeeeww weeeeeeeekks, ade ker yang nak ??! HAISH kalau ade pon dowg mesti nak kan something dari aku, daa dapat pe yang dowg nak dowg just tinggal kan aku macam tuh jer... Mana laa tau kan? Biasa laa tuh, manusia...

Okeyh laaa, cukup laaa sampai sini jer... Nih pon daa terlalu panjang bagi aku... Pape pon jumpa lagi on next issue k, thanks sebab sudi luangkan sikit masa kowg kat sini yer =)

No comments:

Post a Comment