November 3, 2011

KiSaH sEbUAh pRiNtER 'cAnOn'

HAHA sebenarnyer aku daa lame nak tulis pasal nih tapi cuma malas nak mengupdate nyer, baru2 nih jugak laaa bapak aku ade beli sebuah printer 'Canon' model PIXMA MP258 tau..

^Canon PIXMA MP258^

^Button kat printer^

Kisah nyer, bila benda alah nih dah jadi ahli keluarga aku xsampai seminggu jep bapak aku sudah bagi aku assiment (siapkan sebuah buku lirik lagu untuk band dia).. Adesh, banyak plak tuh aku kene googling n print..

Akhirnyer aku dapat jugak siapkan buku lirik lagu tuh, senang hati aku sekarang nih tengok keje2 aku daa siap and bapak aku pon happy + puas hati dengan kerja aku tuh. Syukur2..

Berbaloi jugak laa benda nih ade kat rumah sekarang nih, nak buat pape keje senang jep (sebab printer nih ade scanner lagi)..

[Motif entry nih sebab saje2 jer nak nunjuk2 uma aku ade printer lol]

No comments:

Post a Comment