January 25, 2011

...pEMberITahUAn...

Hai sume reader setia "iTs AlL bOuT' Me",,kowg sihat x rini??! Mudah2an kowg sihat sentiase n kalau boleh jangan laaa selalu emosi sangat okey.Kalau selalu emosi nanti diri sendiri plax yang susah,time tu laaa baru menyesal nak cari members n macam2 lagi,,baru tau betape luasnye world nih..hehehe

Today,,aku xtau nak share pe dengan kowg.Tau x rini aq rase bosan yang teramat,boleh plax xtau nak wat pe ??! WTH,i said... FYI,soon aku akan upload gambo baju yg aku design sendiri...Harap kowg xkan terlepas tok follow n view baju2 yg aku daa design tu okey,,arap2 kowg lom tgok jenis design tu..Penat aku fikirkan trend terbaru ni tau..Alaaaa,baju yg aku design tu baru jer dlm 3 helai..Biasa laaa baru permulaan tok mase yg terbuang mcm ni an??! So,yg kita mampu buat cume wait n see jer laaa design baju yg aku creat sndiri tu okey..!!

P/S : aku design untok baju2 lelaki jer..

No comments:

Post a Comment